Obchodní podmínky
Veškeré ceny zboží uvedených na stránkách E-SHOP jsou bez DPH. Provozovatel těchto stránek je plátcem DPH. Veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek, je standardní a vysoké kvality. Je na ně poskytovaná plná záruka, dle platných, legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobců.
Odesláním objednávky vybraného zboží, zákazník potvrzuje závažnost jeho objednání. Po odeslané objednávce se zákazníkovi odešle kopie objednávky na jeho email.
Dodací lhůty jednotlivých druhů zboží jsou obvyklé, pokud je zboží skladem nebo u distributora. Obvyklá doba dodání je 2-7 dní.Snažíme se všechny ojednávky vyřídit co nejrychleji k Vaši plné spokojenosti.
Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby:
- platba na dobírku - zboží je odesláno Českou poštou jako obchodní balík a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží.
- platba převodem na účet - platbu za zboží je možné poslat převodem na účet u mBank. Číslo účtu 670100-2208267176/6210, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky ( získáte v potvrzení e-mailu). Zboží bude expedováno ihned po obdržení platby na doručovací adresu zákazníka.
Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená, zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol.
V případě, že kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím tohoto internetového obchodu, má kupujicí v souladu s § 53odst. 6 Obč. Zák č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud dodané zboží a podmínky dodávky neodpovídá objednávce nebo požadavkům kupujicího, je kupujicí oprávněn nepoškozené, kompletní zboží včetně obalu a veškerého příslušenství spolu s doklady zaslat zpět na vlastní náklady dodavateli ve lhůtě maximálně 14 dní.
Zákazníkovi bude uhrazena bez zbytečných dokladů plná kupní cena zboží a to převodem na účet nebo poštovní poukázkou. Zboží prosíme, neposílejte na dobírku z důvodu překontrolování stavu zásilky.
Uplatnění reklamace:
Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše údaje, popis zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Dále by měl obsahovat prohlášení, že s výrobkem nebylo manipulováno jinak, než jak je uvedeno v návodu k výrobku. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo nebo e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.
Při uplatnění reklamace je nutné doložit:
- • doklad o nákupu zboží (případně kopie)
- • záruční list (pokud byl vystaven)
- • reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady
- • doklad o odborné montáži a značkovým, nebo odborným servisem.
Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství. Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku,nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originální obalu. Opravené zboží Vám bude zasláno na náklady (poštou nebo spediční firmou).
Ochrana osobních dat
Prohlašujeme, že veškeré informace a osobní data Vámi poskytnutá využijeme výhradně k Vaši identifikaci v obchodním styku. V žádném případě Vaše osobní data nebudou poskytnuta třetím stranám.